goOOd morgon

GOood morgon ja har pressis fott höra att ja ska byta skola efter jul lovet det ska bli roligt. jag glömde bereta vad ja gjorde igår ja var i jul marknad i gamlastan. och det var jätte myssssit sen var vi kyrkan i stor kyrkan. och i den tyska kyrkan ja va med min mamma och min mammas ven och mina små syskon. sen var vi i slussen och t-centralen. när vi var på vägg hem så gik vi till en ven som hade opererat och hällsade på. hon har en hund som heter lio det är en vit alergi fri hund den är 8 mån så söt.ja har varit så intresserad i min nya mobil ja ska få.därför har jag glömt att skriva. men nu skrev ja . hehehe idah vet ja inte vad ja ska göra ja skriver sen under kvälen.fast ja tror inte ja ska göra not idag jaja det var jallafal kalt ja blev järn fryst.hej då vi hörs senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0