jag är jätte ledsen

igår känndes det att en viktig person är borta från hela värden jag vet inte vfr men alla nestan grät för hennes skull och jag var en utav de. det gik inte att stoppa tårana dem bara ran ned.men vi hoppas att hon kommer till backa.vi alla skikade sms till henne och hon förstogg att det var så att vi grätt hon vart jätte ledsen jag berettade för de grått inte va starka men de kan man inte ro över det blev flodar av vade nestan så mycket grätt vi. jag var hellt slut jag fick huved värk måde dåligt så jävligt mycke. men jag och hon var ovenner men när jag fick reda på de så vart jag ganska ledsen och bede om ursekt för det var jag som starta bråket.man kunnde nestan se att hon vart glad för att ja sa förlåt vi kramades och så fick hon en puss på kinden.och när hon går så kommer hennes plats att vara tom. och så kommer det inte vara någon som typ skratar av dina venner.MEN HON KOMMMER ATT FYRA JUL och det blev jag jätte glad över för det är inte så långt var till des.plötssligt när jag fick reda på de så vart jag bra men endå inte så mycket.

Kommentarer
Postat av: nadin libanon

oj oj oj vad sårligt mina tårar hållde på attt rina

2010-12-18 @ 20:13:50
Postat av: syran

asså är det sant eller en dikt?

2010-12-18 @ 20:14:38
Postat av: syran

asså är det sant eller en dikt?

2010-12-18 @ 20:14:56
Postat av: jag

ja vet att det är sorligt men det är ingen dikt utan det är en san historia som hende för några dagar

2010-12-19 @ 14:36:41
Postat av: abrar

om jag skulle vara i skolan den dagen så skulle jag gråta och ingen kunde stoppa mej då asså omg när jag tänker på henne så gråter jag då:(

2011-01-03 @ 14:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0